Szukaj

szukaj na stronie
szukaj w archiwum
pon wto śro czw pią sob nie
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Urząd Skarbowy w Sieradzu ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz
Strona główna » Urzędy Skarbowe » Urząd Skarbowy w Sieradzu
Urząd Skarbowy w Sieradzu

      

(klik)


UWAGA!!

Komunikat Ministerstwa Finansów w sprawie prób wyłudzenia od podatników i płatników opłaty za dokonanie rejestracji w Centralnym Rejestrze Podmiotów-Krajowa Ewidencja Podatników 

Link do komunikatu na stronie Ministerstwa Finansów.


 

Urząd Skarbowy w Sieradzu 
laureatem XII edycji konkursu
"Urząd Skarbowy Przyjazny Przesiębiorcy 2014"





                   Naczelnik Urzędu Skarbowego w Sieradzu 

zachęca Państwa do składnia zeznań i deklaracji przez Internet, za pośrednictwem systemu Ministerstwa Finansów e-deklaracje. Taki sposób przesłania deklaracji pozwala ograniczyć formalności do minimum i gwarantuje oszczędność czasu oraz kosztów związanych z opłatami pocztowymi, czy z dotarciem do urzędu skarbowego. Niewątpliwą korzyścią złożenia zeznania PIT przez internet jest znacznie szybszy zwrot nadpłaty podatku, niż w przypadku zeznań składanych w formie tradycyjnej. Wszystko za pomocą jednego narzędzia – komputera z dostępem do Internetu.


Deklaracje przez Internet "krok po kroku"
  1. Wejdź na stronę internetową Ministerstwa Finansów –  www.e-deklaracje.gov.pl 
  2. Jeżeli korzystasz z systemu po raz pierwszy skorzystaj z zakładki „Do pobrania” i zainstaluj wtyczkę  (plug-in). W przypadku posiadania wtyczki nieaktualnej zainstaluj wtyczkę na rok 2014.
  3.  Wybierz opcję Formularze, a następnie właściwy formularz (PIT, VAT, PCC).
  4.  Wypełnij formularz zgodnie z pojawiającymi się komunikatami. Pola obowiązkowe zostały podświetlone czerwoną ramką.
  5. Formularz może zostać zapisany na dysku Twojego komputera albo wydrukowany.
  6. W celu sprawdzenia poprawności i kompletności wypełnionej deklaracji, kliknij znajdującą się w prawym górnym rogu ikonę  „Sprawdź poprawność”.
  7. Kliknij polecenie – Dalej, pojawi się komunikat „Dane autoryzujące do podpisania dokumentu” - podaj kwotę przychodu z  zeznania  podatkowego  PIT za rok poprzedni. W przypadku gdy składasz zeznanie podatkowe po raz pierwszy wpisz kwotę przychodu „0” .
  8. Postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi przez system.
  9. W celu otrzymania potwierdzenia przesłania deklaracji pobierz Urzędowe Poświadczenie Odbioru.
    To potwierdzenie traktowane jest na równi z dowodem nadania listu poleconego czy złożeniem zeznania w siedzibie urzędu.

     

            Więcej informacji można uzyskać telefonicznie:

  • Infolinia systemu e-Deklaracje Krajowa Informacja Podatkowa:
          (w sprawie procedur składania deklaracji)
          tel. 801 055 055 (dla połączeń z tel. stacjonarnych)
          tel. 22 330 03 30 (dla połączeń z tel. komórkowych)
          tel. +48 22 330 03 30 (dla połączeń z zagranicy)

  • Pomoc techniczna systemu e-Deklaracje:
          (w sprawie problemów technicznych przy obsłudze)
          tel. 22 694 49 74
          e-mail: info.e-deklaracje@mofnet.gov.pl


 

Z myślą o osobach nie posiadających w domu sprzętu komputerowego  lub dostępu do Internetu, zostały w siedzibie tut. urzędu utworzone dwa stanowiska komputerowe z zainstalowaną aplikacją e- deklaracje, na których pracownicy urzędu udzielą Państwu indywidualnego instruktażu i pomogą wysłać deklarację przez Internet.

                                                                
                                     



Informujemy, iż stronę internetową
www.e-deklaracje.gov.pl rozszerzono o 2 nowe zakładki "Dla płatników" i "Statystyka".

Zakładka dla płatników zawiera 4 nowe banery:
*List otwarty dla płatników,
*Broszura informacyjna "Krok po kroku",
*Formularze oraz Infolinia.

Zakładka Statystyka, to przede wszystkim bieżąca  i aktualna informacja nt. dokumentów składanych do systemu e-Deklaracje w latach 2008-2014, dynamika składanych dokumentów
i inne najbardziej popularne dane.






KOMUNIKAT MINISTERSTWA FINANSÓW:


Ministerstwo Finansów ostrzega przed nieuczciwymi ofertami obniżenia kosztów pracowniczych.
Zapraszamy do zapoznania się z akcją
Ministerstwa Finansów
"Budżet od podszewki-
co dla nas z naszych podatków?"
Strona internetowa akcji: 
www.znaszychpodatkow.pl


_________________________________________________
W związku z Zarządzeniem nr 39 Ministra Finansów z dnia 21 września 2010 r. struktura organizacyjna Urzędu Skarbowego w Sieradzu ulega zmianom. 
       
W zakładce STRUKTURA ORGANIZACYJNA znajdą Państwo informacje w zakresie nowego Regulaminu Orgznizacyjnego Urzędu oraz w zakresie nowego schematu organizacyjnego Urzędu Skarbowego w Sieradzu. 
W wypadku wątpliowści lub pytań dodatkowe informacje uzyskają Państwo na Sali Obsługi Bezpośredniej "B" lub pod nr telefonu:
(43)826-56-29.

 
Wdrażanie metody CAF 2006
w Urzędzie Skarbowym w Sieradzu
(więcej informacji...)


Informacja dla podatników objętych Krajowym Planem Dyscypliny Podatkowej na 2013 rok- Karty Informacyjne    
-link.


Urząd Skarbowy:
     



Urząd Skarbowy w Sieradzu
ul. Spółdzielcza 3
98-200 Sieradz



Telefon:
     
     centrala       (+48 43) 826-56-00
     sekretariat   (+48 43) 826-56-79        
        
Fax:

Sekretariat                            (+48 43) 826-56-99

Dział Egzekucyjny                   (+48 43) 826-56-94

Dział Obsługi Bezpośredniej 
 
     (+48 43) 826-56-92

E-mail:
        
                    us1021@ld.mofnet.gov.pl

Godziny pracy Urzędu:

  • poniedziałek,środa, czwartek, piątek od 7.30 do 15.30
  • wtorek od 7.30 do 18.00   
     
Aktualności
2014-10-03  
Krajowy Plan Działania  Obszary Ryzyka Zewnętrznego.
  więcej informacji »
2014-04-10  
Informacja dla rolników opodatkowanych podatkiem VAT.
  więcej informacji »
2014-02-21  
Co zrobić w przypadku braku PIT-11 lub PIT-8C?
  więcej informacji »
2014-02-21  
Organizacje Pożytku Publicznego

na terenie Powiatu Sieradzkiego

  więcej informacji »
2013-12-10  
Obrót towarami wrażliwymi.   
  więcej informacji »
Redakcja portalu: media@ld.mofnet.gov.pl

Uwagi techniczne:
portal@ld.mofnet.gov.pl
   
  Ta strona została odwiedzona: 243055 razy.
Strona główna | Mapa portalu | Ważne komunikaty | Aktualności | Kontakt z nami | Wersja tekstowa
Portal Administracji Podatkowej | Izba Skarbowa w Łodzi, Aleja Kościuszki 83 90-436 Łódź | Wszelkie prawa zastrzeżone